- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Κέντρο βοηθείας
- Mi cuenta
- Αποσύνδεση
Τιμές λεωφορείου Μέμινγκεν - Ναντ από 78,97 €
Μέμινγκεν σε Ναντ από λεωφορείο
Το ταξίδι από Μέμινγκεν έως Ναντ με λεωφορείο είναι 884,38 χλμ. και διαρκεί 23 ώ. 23 λ.. Υπάρχουν 7 συνδέσεις ανά ημέρα, με την πρώτη αναχώρηση στο 10:25 π.μ. και την τελευταία στο 9:30 μ.μ.. Είναι δυνατό να ταξιδέψετε από Μέμινγκεν σε Ναντ με λεωφορείο για μόλις 78,97 € ή έως και 127,96 €. Η καλύτερη τιμή για αυτό το ταξίδι είναι 78,97 €.
ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ | 78,97 € |
Διάρκεια Ταξιδίου | 23 ώ. 23 λ. |
Σύνδεση ανά ημέρα | 7 |
ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ | 78,97 € |
Υψηλότερη Τιμή | 127,96 € |
Πρώτη Αναχώρηση | 10:25 π.μ. |
Τελευταία Αναχώρηση | 9:30 μ.μ. |
Απόσταση | 884,38 χλμ. |
Αναχώρηση | Μέμινγκεν |
Άφιξη | Ναντ |
Transportistas | OUIGO, FlixBus |
Λεωφορείο Εισιτήρια από Memmingen έως Nantes
Συγκρίνετε τιμές και εισιτήρια από Memmingen έως Nantes
Κάντε κράτηση εκ των προτέρων και αποθηκεύστε
Αν αναζητάτε την καλύτερη προσφορά για το ταξίδι σας από Μέμινγκεν έως Ναντ, η κράτηση εισιτηρίων τρένου εκ των προτέρων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρήματα, αλλά έχετε υπόψη σας ότι τα προκαταβολικά εισιτήρια συνήθως δεν είναι διαθέσιμα πριν από 3 μήνες πριν από την ημερομηνία του ταξιδιού σας.
Μείνετε ευέλικτοι με τον χρόνο ταξιδιού σας και εξερευνήστε ταξίδια εκτός αιχμής
Ο προγραμματισμός των ταξιδιών σας σε ώρες εκτός αιχμής δεν σημαίνει μόνο ότι θα μπορείτε να αποφύγετε τα πλήθη, αλλά μπορεί επίσης να εξοικονομήσετε χρήματα. Το να είστε ευέλικτοι με το πρόγραμμά σας και να εξετάζετε εναλλακτικές διαδρομές ή ώρες θα επηρεάσει σημαντικά το χρηματικό ποσό που ξοδεύετε για να μεταβείτε από το Μέμινγκεν στο Ναντ.
Να ελέγχετε πάντα τις ειδικές προσφορές
Ο έλεγχος των πιο πρόσφατων προσφορών μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση πολλών χρημάτων, καθιστώντας αξίζει τον κόπο να αφιερώσετε χρόνο για να περιηγηθείτε και να συγκρίνετε τις τιμές. Φροντίστε λοιπόν να έχετε την καλύτερη προσφορά στο εισιτήριό σας και επωφεληθείτε από ειδικούς ναύλους για παιδιά, νέους και ηλικιωμένους, καθώς και εκπτώσεις για γκρουπ.
Ξεκλειδώστε τις δυνατότητες των πιο αργών τρένων ή των τρένων που συνδέονται
Εάν σχεδιάζετε ένα ταξίδι με κάποιο ευέλικτο χρόνο, γιατί να μην επιλέξετε τη γραφική διαδρομή; Εάν παίρνετε πιο αργά τρένα ή συνδέετε τρένα που κάνουν περισσότερες στάσεις, μπορεί να εξοικονομήσετε χρήματα από το εισιτήριό σας – σίγουρα αξίζει να το σκεφτείτε αν ταιριάζει στο πρόγραμμά σας.
Virail Pro Tip ✌: Κρατήσεις 10 ημέρες νωρίτερα εξοικονομήστε 10% κατά μέσο όρο
Βρείτε την καλύτερη μέρα για να ταξιδέψετε στο Ναντ με λεωφορείο
Όταν ταξιδεύετε στο Ναντ με λεωφορείο, εάν θέλετε να αποφύγετε τα πλήθη, μπορείτε να ελέγξετε πόσο συχνά ταξιδεύουν οι πελάτες μας τις επόμενες 30 ημέρες χρησιμοποιώντας το παρακάτω γράφημα. Κατά μέσο όρο, οι ώρες αιχμής για να ταξιδέψετε είναι μεταξύ 6:30 π.μ. και 9 π.μ. το πρωί ή μεταξύ 4 μ.μ. και 7 μ.μ. το βράδυ. Λάβετε υπόψη αυτό όταν ταξιδεύετε στο σημείο αναχώρησής σας, καθώς μπορεί να χρειαστείτε λίγο επιπλέον χρόνο για να φτάσετε, ιδιαίτερα στις μεγάλες πόλεις!
Μεταφορείς σε αυτή τη διαδρομή
Μάθετε περισσότερα για τους αερομεταφορείς σε αυτή τη διαδρομή.
Η FlixBus, μια εταιρεία λεωφορείων μεγάλων αποστάσεων, δραστηριοποιείται τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ιδρύθηκε το 2013 και εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λεωφορείων στην Ευρώπη, συνδέοντας περισσότερους από 2.500 προορισμούς σε 30 χώρες. Με καταγωγή από τη Γερμανία, το FlixBus επεκτάθηκε γρήγορα σε γειτονικές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Δανίας, της Ολλανδίας και της Κροατίας, ενώ προσφέρει επίσης τακτικά δρομολόγια στη Νορβηγία, την Ισπανία και την Αγγλία. Με οικονομικούς ναύλους και άνετες ανέσεις, όπως δωρεάν Wi-Fi, πρίζες και ενσωματωμένες τουαλέτες, το FlixBus προσφέρει μια βολική και ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία.
Το 2013, η γαλλική εθνική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF παρουσίασε το OUIGO για να προσφέρει φιλικές προς τον προϋπολογισμό ταξιδιωτικές επιλογές TGV. Επιλέξτε μεταξύ του αστραπιαίου OUIGO Grande Vitesse, που φτάνει σε ταχύτητες 300 km/h, ή του πιο χαλαρού OUIGO Classique, που προσφέρει μια νοσταλγική εμπειρία διαδρομής με το τρένο.
Τύποι και εγκαταστάσεις εισιτηρίων από Μέμινγκεν έως Ναντ
Συγκρίνετε τους διαφορετικούς τύπους εισιτηρίων και τις διευκολύνσεις που παρέχονται από το OUIGO όταν ταξιδεύετε από το Μέμινγκεν στο Ναντ.
Standard Class / Classical
Το OUIGO Train Classique έχει μόνο μία θέση, η οποία ισοδυναμεί με ταξίδια δεύτερης θέσης, γι' αυτό και οι τιμές των εισιτηρίων είναι φθηνές. Τα εισιτήρια διατίθενται από 10 € για ενήλικες (ανάλογα με τον προορισμό) και 5 € για παιδιά, ενώ τα εισιτήρια τρένων OUIGO διατίθενται μόνο ηλεκτρονικά.Standard Class / TGV
Το OUIGO Grande Vitesse προσφέρει μία κατηγορία, παρόμοια με τα ταξίδια δεύτερης κατηγορίας, η οποία ευθύνεται για τις προσιτές τιμές των εισιτηρίων του. Οι ναύλοι για ενήλικες ξεκινούν από 10€, ανάλογα με τον προορισμό, ενώ τα παιδιά μπορούν να ταξιδέψουν με 5€. Τα εισιτήρια για το OUIGO μπορούν να αγοραστούν μόνο ηλεκτρονικά.Περιγραφή εγκατάστασης
Μάθετε περισσότερα για τις διαφορετικές εγκαταστάσεις που είναι διαθέσιμες επί του σκάφους με κάθε αερομεταφορέα σε αυτήν τη διαδρομή.
Μέμινγκεν έως Ναντ Εκπομπές CO2 κατά Λεωφορείο
Μπορούμε να βελτιώσουμε κάτι;